Freiburg im Breisgau. - Reisverslagen van Marianne ABC - WaarBenJij.nu Freiburg im Breisgau. - Reisverslagen van Marianne ABC - WaarBenJij.nu

Freiburg im Breisgau.

Een reis om in een Duitstalig gebied te studeren.
Dit is goed voor mijn:
1. Duits;
2. Kennis van land/gebied;
3. Interculturele kennis;
4. (algemene) Ontwikkeling....
En vast nog veeeeeeeel meer.

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2014

Dag Duitsland, hoi laatste jaar.

26 Juli 2014

Barbecues en zo.

05 Juli 2014

Muy Buenos

16 Juni 2014

Olé!

03 Juni 2014

Kopfkino over Kummerspeck.
Marianne

Welkom op mijn pagina! Ik ben Marianne. Voor mijn opleiding (docent Duits) ga ik lekker 4.5 maand doorbrengen in Freiburg, Baden-Wüttemberg. Op deze pagina zal ik minstens een keer per drie weken schrijven over mijn geweldige belevenissen (school, mensen die ik heb leren kennen en af en toe ''persoonlijk'') :). Wil je op de hoogte blijven? Schrijf je dan in voor de mailinglijst, je hoeft dan geen enkel reisverslag te missen! Tschüssssssss en groetjes, Marianne

Actief sinds 08 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8082

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 09 Augustus 2014

Freiburg im Breisgau.

Landen bezocht: